Louis Vuitton lancerer parfume efter 70 års pause
Det franske modehus vender tilbage på parfumemarkedet for første gang siden 1946 med en serie af luksuriøse dufte, som vil pynte på din beautyhylde. Se de smukke flakoner her
Louis Vuittons monogram er et af det mest populære logoer inden for mode. Taskeelskere verden over har spinket og sparet for at få fingrene i en model med den berømte LV-lukning og de lige så kendte brune og beige tern.
Nu bevæger det franske modehus sig ind på et nyt marked med lanceringen af syv dufte, efter 70 års pause fra parfumeverdenen.
Kampagneansigtet er den franske skuespillerinde Léa Seydoux, som både er kendt for sin rolle som Bond-babe og muse for Pradas parfume Candy.
Alle parfumer er skabt af Jacques Cavallier, der i sin karriere har kreeret mere end 80 dufte for anerkendte modehuse, herunder Christian Dior, YSL og Givenchy.
Louis Vuittons nye dufte er opdelt i kategorier og har blandt andet noter af jasmin, roser og læder, hvor lædernoten aldrig er set udvundet tidligere og er eksklusiv for Louis Vuitton.